You are here

Ką daryti, jei žala nutiko mobiliajai elektronikai?

Klientams, apsidraudusiems mobiliąją elektroniką, gana dažnai tenka susidurti su telefonų, kompiuterių ir pan. remonto procesu.

Tokios žalos registruojamos kaip ir visos kitos – skambinant  Lietuvoje tel. 1828 ir užregistruojant įvykį. Pranešti apie įvykį galima skiltyje Praneškite apie įvykį arba savitarnos svetainėje www.savasld.lt. Reguliuojant mobilios elektronikos žalas mūsų partneris – MTTC.

Dažniausiai užduodami klausimai:

Ar įrangos taisymo partneriai dirba visoje Lietuvoje?
Reguliuojant mobilios elektronikos žalas mūsų partneris – MTTC. Jų salonus rasite didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje (3), Kaune (2), Klaipėdoje (2), Šiauliuose (1), Alytuje (1), Panevėžyje (1) bei Marijampolėje (1). 
Salonų adresai: www.mttc.lt. Visoje Lietuvoje veikia MTTC kurjeris bei LP Express.

Ar telefono taisymo metu klientui pasiūlomas pakaitinis telefonas?
Pagal draudimo sąlygas pakaitinis telefonas nepriklauso, tačiau esant poreikiui ir galimybei suteikiame pakaitinį įrenginį. Tiesa, kartais žalų srautas taip suaktyvėja, kad tiesiog nebelieka pakaitinės įrangos.

Ar klientas yra informuojamas apie užtrukusį telefono remontą?
Taip, apie įrenginio taisymo eigą informuojame 2 būdais: SMS bei interneto svetainėje www.mttc.lt. Preliminarus taisymo laikas pateikiamas priėmimo metu, tačiau eigoje, jei reikalingi papildomi veiksmai (pvz. dalių užsakymas) - būsena atnaujinama internete bei išsiunčiama SMS žinutė.

Ar atsiimant telefoną po remonto įteikiamas dokumentas, kuriame kur surašyti atlikti darbai?
Taip, atlikus remonto darbus, klientui įteikiamas atliktų darbų aprašas.