You are here

Kaip registruoti kelionių draudimo žalą?

Pranešti apie įvykį galite pagrindiniame lange paspaudus „Registruoti žalą“ arba puslapio viršuje pasirinkus skiltį MANO ŽALOS, tada – ŽALOS REGISTRAVIMAS.

Pasirinkus KELIONIŲ DRAUDIMO IŠLAIDOS atsiras forma – ją užpildžius, išlaidos bus užregistruotos. KELIONIŲ DRAUDIMO IŠLAIDOS rinkitės, jeigu esate apsidraudę kelionių draudimu ir patyrėte medicininių ar kitų išlaidų kelionėje (užsienyje).

Dalyje INFORMACIJA APIE ĮVYKĮ nurodykite įvykio datą ir laiką, kada kreipėtės į gydymo įstaigą dėl netikėto ūmaus sveikatos sutrikimo. Jeigu patyrėte ne medicininių išlaidų, o, pavyzdžiui, išlaidų dėl sugadinto bagažo, nenumatytų kelionės išlaidų – nurodykite, kada tai įvyko. Laukelyje „Įvykio regionas“ pasirinkite „Užsienio miestas“ ir kitame laukelyje įrašykite, kokia tai valstybė, miestas. Toliau „Įvykio aprašymas“ aprašykite įvykį.

Dalyje DOKUMENTAI pridėkite įvykį įrodančius medicininius dokumentus, pvz., asmens sveikatos kortelėje esančių gydytojų įrašų kopijas. Jeigu išlaidos susijusios su bagažu ar kelionės plano pasikeitimais, pridėkite vežėjo išduotą dokumentą, patvirtinantį bagažo vėlavimą ar sugadinimą, kelionės bilietus. Dokumentus galite pateikti nufotografuotus arba nuskenuotus.
Atkreipiame dėmesį, kad dokumentus, kurių, pvz., šiuo metu neturite, arba atsiradusius naujus dokumentus galėsite pridėti užregistravę žalą: skiltyje MANO ŽALOS paspauskite AKTYVIOS ŽALOS, pasirinkite aktualią žalą ir spauskite DOKUMENTAI.

 Dalyje ASMENS DUOMENYS nurodykite nukentėjusį asmenį, gydymo įstaigą, į kurią kreipėtės, draudimo poliso numerį ir papildomą draudimą, jei tokį turite.

 Dalyje BANKO SĄSKAITOS pasirinkite (arba pridėkite) sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti išlaidų kompensaciją.

Dalyje KONTAKTAI bus rodomi Jūsų kontaktiniai duomenys – jei reikia, juos galite pakoreguoti. Nurodę visą informaciją, ją patikrinkite ir spauskite „Siųsti“.
 
Tai padarę, pamatysite pranešimą, kad Jūsų prašymas užregistruotas ir per kiek dienų bus priimtas sprendimas.