You are here

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai 2019 08 26

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį.

Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats aktyviausias techninės pagalbos darbymetis yra penktadienis – šią savaitės dieną pagalbos kelyje prireikia beveik 1,3 tūkst. bendrovės klientų.

„Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis pastebi, kad pirmą šių metų pusmetį dalis vairuotojų kreipėsi į bendrovę net neišriedėję į gatves:  vairuotojai  negalėjo užvesti savo automobilių variklių dėl išsikrovusių akumuliatorių, netikėtai pasibaigusių degalų ar nepatekdami į saloną dėl užsitrenkusių durelių.

Todėl draudimo ekspertas siūlo prieš kiekvieną kelionę atkreipti dėmesį į signalus ir rodiklius automobilio prietaisų skydelyje: patikrinti tepalų lygį, degalų kiekį bake, slėgį padangose. „Kuo ilgesnė kelionė laukia, tuo geriau jai reiktų pasiruošti – skirti šiek tiek laiko automobilio būklei įvertinti. Juk paprastai būtent penktadienį kelionės būna ilgesnės – gyventojai savaitgaliui vyksta prie jūros, į sodybas, į kitus miestus ar į užsienį. Pasirinkus populiarias atostogų kryptis, vairuotojams nemažai laiko tenka praleisti ir automobilių spūstyse, pavyzdžiui, prie perkėlos į Kuršių Neriją ar grįžtant atgal, o tai gali sukelti automobilio aušinimo sistemos problemų. Prieš vykstant į kelionę, reikėtų patikrinti, ar užtenka aušinimo skysčio, ar nėra pratekėjimų“, – pastebi A. Juodeikis.

Eksperto teigimu, penktadienį netikėtumų dažniau pasitaiko ir dėl to, kad dalis vairuotojų artėjant savaitgaliui labiau atsipalaiduoja ir išsiblaško, o dalis – pernelyg skuba, nes stengiasi sutvarkyti nebaigtus savaitės reikalus bei nuveikti darbus. 

Pirmo šių metų pusmečio „Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad dažniausiai klientams pagalbos kelyje prireikia, kai tenka gabenti į avariją patekusį automobilį. Kasdien transportuojama vidutiniškai keliasdešimt į eismo įvykį patekusių automobilių.

Per pirmą šių metų pusmetį beveik 1000 kartų klientai kvietė techninę pagalbą, kai reikėjo pakeisti pradurtą ratą, beveik 1300 kartų meistrai padėjo užvesti automobilio variklį išsikrovus akumuliatoriui, maždaug 400 kartų avariniu būdu atrakino automobilio dureles, daugiau kaip 100 kartų atgabeno degalų. 

A. Juodeikis pastebi, kad mažiausiai iškvietimų pasitaiko savaitgalį – lyginant su penktadieniu, į pagalbą techninė pagalba vyksta vidutiniškai pusantro karto   mažiau. Prasidėjus darbo savaitei iškvietimų skaičius išauga – vidutiniškai per pirmą šių metų pusmetį pirmadienį užfiksuota beveik tiek pat atvejų kiek ir penktadienį.

Techninės pagalbos kelyje meistrai „Lietuvos draudimo“ klientams, automobilį apdraudusiems civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu, vyksta padėti bet kuriuo paros metu. Daugiausia iškvietimų jie sulaukia ryto valandomis ir po pietų, kai transporto srautai keliuose yra patys intensyviausi.

„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 582 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų, Lietuvoje draudikė užima 31 proc. ne gyvybės draudimo rinkos. „Lietuvos draudimas“ yra pelnęs Geriausio darbdavio 2018 apdovanojimą Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimo“ paslaugas renkasi 40 proc. visų apsidraudusiųjų Lietuvoje, o kitiems bendrovę rekomenduoja 9 iš 10 klientų. „Lietuvos draudimas“ kasdien padeda 430 savo klientų.