Ką tik patyrėte įvykį? Ką turėtumėte daryti?
- Nusiraminkite, nes šiuo metu svarbiausias Jūsų ir aplinkinių saugumas, sveikata.
- Pasirūpinkite savimi, kitais ir imkitės visų įmanomų priemonių pasekmėms sumažinti – jei reikia, suteikite pirmąją medicininę pagalbą, užtikrinkite, kad neišplistų gaisras ir kt.
- Kvieskite tarnybas arba kitas institucijas, jei tai yra reikalinga. Taip įvykis, nelaimingas atsitikimas bus užfiksuotas ir nustatyta jo objektyvi atsiradimo priežastis.
- Užfiksuokite įvykį, jei turite galimybę – kaip galima aiškiau nufotografuokite, nufilmuokite patirtą žalą, įvykio vietą ir pan. Ši informacija vėliau padės tinkamai įvertinti patirtos žalos, nuostolių dydį.
- Neskubėkite, nes apie žalą galite pranešti per 3 darbo dienas nuo įvykio dienos. Žalą registruokite savitarnoje www.savasld.lt
Atsitikus eismo įvykiui, įvykio deklaraciją pildykite draudimoivykiai.lt . Tai sutaupys Jums laiko, kadangi visi duomenys automatiškai bus perduoti „Lietuvos draudimui“. Daugiau informacijos apie elektroninę įvykio deklaraciją rasite čia.
Jeigu reikalinga skubi pagalba kelyje (techinė pagalba), namuose arba kelionės metu, skambinkite 1828 (užsienyje + 370 5 266 6612).
Kaip pranešti apie įvykį ar patirtą žalą?
Kiekvieno veiksmo metu matysite, kokie yra tolesni žalos tvarkymo etapai, o vietoje šauktuko atsiradusios varnelės reikš, kad viską atlikote tinkamai.
Išsamią naudojimosi Savas LD instrukciją rasite čia, o jeigu reikalinga Savas LD naudojimosi konsultacija, skambinkite 1828.
Kodėl patogu tvarkyti žalą savitarnoje?
Patogu ir paprasta
Greitai, patogiai ir paprastai užregistruosite ir susitvarkysite žalą 24/7 be jokių skambučių.
Viskas vienoje vietoje
Visa informacija ir dokumentai, kuriuos pateikėte žalos atveju yra pasiekiami Jūsų paskyroje.
Saugu
Visa Jūsų paskyroje esanti informacija yra apsaugota.
Dažniausiai užduodami klausimai