You are here

E. sąskaita

Kas yra e. sąskaita?
E. sąskaita – tai elektroninė sąskaita faktūra, pateikiama ir saugoma elektroninėje bankininkystėje. E. sąskaitą galima apmokėti pavedimu arba pasirinkti automatinę e. sąskaitų apmokėjimo paslaugą. E. sąskaitas klientai gauna nemokamai, automatinis apmokėjimas taip pat nieko nekainuoja.

Kodėl verta rinktis automatinį apmokėjimą?
1. Taupote laiką:
•    nereikia kas mėnesį eiti į banką arba mokėti internetu
•    nereikia atsiminti kiekvienos sąskaitos mokėjimo termino – bankas pinigus perveda be atskiro jūsų nurodymo.
2. Taupote pinigus, nes automatinis e. sąskaitų apmokėjimas nemokamas.
3. Ramu, nes draudimo įmokos bus apmokėtos laiku ir draudimo apsauga visada galios.

Kaip užsisakyti e. sąskaitas?
•    Sudarant pradinę arba atnaujinant esamą sutartį kartu pasirašykite ir „Prašymą gauti e. sąskaitas“.
•    Jei turėjote galiojantį tiesioginio debeto sutikimą, pasirašykite  „Prašymą gauti e. sąskaitas pagal galiojantį sutikimą“.
Prašymus pasirašyti galite „Lietuvos draudimo skyriuje.
E. sąskaitas galėsite patogiai apmokėti, atlikdami pavedimą savo elektroninės bankininkystės paskyroje. E. sąskaitos bus pateikiamos likus 7 dienoms iki draudimo sutartyje nurodyto mokėjimo termino. Jeigu e. sąskaitos pateikimo diena yra ne darbo diena, ji bus pateikta artimiausią darbo dieną.

Kaip užsisakyti automatinį apmokėjimą?
Kreipkitės į savo banką ir pateikite prašymą dėl e. sąskaitų automatinio apmokėjimo. Prašymą galite pateikti Jums patogiu būdu:
•    prisijungę prie savo interneto banko (pavyzdžiui,
SEB interneto bankas -> Mokėjimai -> Įmokos ir mokesčiai -> E. sąskaitos -> Prašymai
arba Swedbank interneto bankas -> Kasdienės paslaugos -> Mokėjimai -> E. sąskaitos -> E. sąskaitos prašymai)
•    atvykę į artimiausią banko skyrių.

SVARBU:
•    Automatinio apmokėjimo paslaugą užsisakykite ne vėliau kaip per 2-3 dienas po sutarties pasirašymo. Užtrukus ilgiau gali nesuveikti automatinis apmokėjimas pirmajai įmokai ir jūsų apsauga nutrūks.
•    Prašyme dėl automatinio e. sąskaitų apmokėjimo nurodykite unikalų AB „Lietuvos draudimas“ e. sąskaitos prašymo numerį (jį galite rasti savo sąskaitoje už draudimo paslaugas).
•    Rekomenduojame pasirinkti apmokėjimo terminą per 2–3 d. po e. sąskaitos gavimo interneto banke.
•    Kad draudžiamoji apsauga galiotų ir nenutrūktų, nesirinkite dalinio sąskaitos apmokėjimo būdo – apmokėjus ne visą sumą iš karto draudimas negalios.
Atkreipiame dėmesį, kad kol vyksta perėjimo iš tiesioginio debeto į automatinio e. sąskaitų apmokėjimo paslaugą, renkantis automatinę e. sąskaitų apmokėjimo paslaugą, pirmoji draudimo įmoka turi būtų sumokėta kitu būdu (pavyzdžiui, pavedimu, kortele draudimo skyriuje ar kitu Jums patogiu būdu). Tai reikalinga siekiant užtikrinti, kad draudimo apsauga įsigaliotų laiku.

SVARBU: „Lietuvos draudimo“ klientams, sudariusiems tiesioginio debeto sutartis iki 2015 m. gruodžio 21 d., dėl vykstančių pakeitimų papildomai nieko daryti nereikia – tiesioginio debeto paslauga automatiškai pakeista į e. sąskaitos automatinio apmokėjimo paslaugą. E. sąskaitas klientai gaus nemokamai, automatinis apmokėjimas taip pat nieko nekainuos.
E. sąskaitos klientams bus pateiktos elektroninės bankininkystės paskyroje, likus 7 dienoms iki draudimo sutartyje nurodyto mokėjimo termino. Jeigu e. sąskaitos pateikimo diena yra ne darbo diena, ji bus pateikta artimiausią darbo dieną. Pasirinkusiems automatinį e. sąskaitų apmokėjimą, jis bus vykdomas per 3 d. po e. sąskaitos pateikimo.

Daugiau informacijos apie SEPA pakeitimus ir e. sąskaitos paslaugą rasite www.sepa.lt arba komercinių bankų interneto svetainėse