Automatinis mokėjimas
Kas yra e. sąskaita?
E. sąskaita – tai elektroninė sąskaita faktūra, pateikiama ir saugoma elektroninėje bankininkystėje. E. sąskaitą galima apmokėti pavedimu arba pasirinkti automatinę e. sąskaitų apmokėjimo paslaugą. E. sąskaitas klientai gauna nemokamai, automatinis apmokėjimas taip pat nieko nekainuoja.
Kodėl verta rinktis automatinį apmokėjimą?
Kaip užsisakyti e. sąskaitas ir automatinį apmokėjimą?
„Prašymą gauti e. sąskaitas“ ir „Prašymą automatiniam lėšų nurašymui“ galite užregistruoti Jums patogiausiu būdu:
- Prisijungę prie savitarnos svetainės „Savas LD“, skiltyje „Mano mokėjimai“ → „Automatiniai mokėjimai“ lengvai valdykite automatinio mokėjimo paslaugą. Ją aktyvuoti taip pat galite ir apmokėdami ar pratęsdami savo sutartis.
- Prisijungę prie savo interneto banko.
SEB interneto bankas → Mokėjimai → Įmokos ir mokesčiai → E. sąskaitos → Prašymai;
Swedbank interneto bankas → Kasdienės paslaugos → Mokėjimai → E. sąskaitos → E. sąskaitos prašymai;
Luminor interneto bankas → Mokėjimai → E.sąskaitos → Automatiniai apmokėjimai;
- Atvykę į artimiausią banko skyrių.
- Atvykę į artimiausią „Lietuvos draudimo“ skyrių, kuriame galėsite prisijungti prie savitarnos svetainės „Savas LD“ arba savo interneto banko ir užsisakyti e.sąskaitas ir automatinį apmokėjimą.
SVARBU:
- Prašyme dėl automatinio e. sąskaitų apmokėjimo nurodykite unikalų „Lietuvos draudimo“ e. sąskaitos prašymo numerį (jį galite rasti savo sąskaitoje už draudimo paslaugas).
- E. sąskaitos bus pateikiamos likus 7 dienoms iki draudimo sutartyje nurodyto mokėjimo termino.
- Rekomenduojame pasirinkti apmokėjimo terminą per 2–3 d. po e. sąskaitos gavimo interneto banke.