Mokesčiai ir įmokos
Administravimo mokesčiai
Administravimo mokesčiai, taikomi draudimo sutartims, sudaromoms nuo 2023-01-02.
Administravimo mokesčiai, taikomi draudimo sutartims, sudaromoms nuo 2022-02-01 iki 2023-01-01.
Administravimo mokesčiai, taikomi draudimo sutartims, sudarytoms nuo 2021-04-16 iki 2022-01-31.
Už draudimo paslaugas galite atsiskaityti vienu iš nurodytų būdų:
1. „Lietuvos draudimo“ savitarnos svetainėje www.savasld.lt.
2. „Lietuvos draudimo“ klientų aptarnavimo skyriuose (tik mokėjimo kortele).
3. Per elektroninę bankininkystę, pasirinkus formą „Įmokos ir mokesčiai“, „Įmokos“ ar „Mokėjimai“ (būtina nurodyti mokėtojo kodą / poliso numerį – P0XXXXXXXXX (vietoje „X“ įrašyti Jūsų poliso numerį atitinkantį individualų numerį)):
- AB SEB banko sąskaitos Nr. LT63 7044 0600 0036 4363
- AB „Swedbank“ banko sąskaitos Nr. LT26 7300 0100 0054 3661
- Luminor Bank AS Lietuvos filialo banko sąskaitos Nr.LT79 4010 0495 0012 4349
4. Bankų skyriuose:
5. Kitose vietose:
- PC „Maxima“ kasose
- AB „Lietuvos paštas“ skyriuose
- Per UAB „Viena sąskaita“ sistemą (gali atsiskaityti tik „Lietuvos draudimo“ klientai).
6. Automatinis sąskaitų apmokėjimo būdas.


Automatinis mokėjimas
Jeigu norite daugiau nesirūpinti mokėjimu, savo savitarnos paskyroje www.savasld.lt aktyvuokite automatinį mokėjimą ir Jūsų sutartis bus pratęsiama ir apmokama automatiškai. Taip sutaupysite laiko ir draudimo apsauga galios, kol Jums reikės.
Kodėl verta rinktis automatinį mokėjimą?