Ką tik patyrėte įvykį? Ką turėtumėte daryti?
- Nusiraminkite, nes šiuo metu svarbiausias Jūsų ir aplinkinių saugumas, sveikata.
- Pasirūpinkite savimi, kitais ir imkitės visų įmanomų priemonių pasekmėms sumažinti – jei reikia, suteikite pirmąją medicininę pagalbą, užtikrinkite, kad neišplistų gaisras ir kt.
- Kvieskite tarnybas arba kitas institucijas, jei tai yra reikalinga. Taip įvykis, nelaimingas atsitikimas bus užfiksuotas ir nustatyta jo objektyvi atsiradimo priežastis.
- Užfiksuokite įvykį, jei turite galimybę – kaip galima aiškiau nufotografuokite, nufilmuokite patirtą žalą, įvykio vietą ir pan. Ši informacija vėliau padės tinkamai įvertinti patirtos žalos, nuostolių dydį.
- Neskubėkite, nes mums apie žalą galite pranešti per 3 darbo dienas nuo įvykio dienos savitarnoje www.savasld.lt
Jeigu reikalinga skubi pagalba kelyje (techinė pagalba), namuose arba kelionės metu, skambinkite 1828 (užsienyje + 370 5 266 6612).
Kaip pranešti apie įvykį ar patirtą žalą?
Kiekvieno veiksmo metu matysite, kokie yra tolesni žalos tvarkymo etapai, o vietoje šauktuko atsiradusios varnelės reikš, kad viską atlikote tinkamai.
Išsamią naudojimosi Savas LD instrukciją rasite čia, o jeigu reikalinga Savas LD naudojimosi konsultacija, skambinkite 1828.
Kodėl patogu tvarkyti žalą savitarnoje?
Patogu ir paprasta
Greitai, patogiai ir paprastai užregistruosite ir susitvarkysite žalą 24/7 be jokių skambučių.
Viskas vienoje vietoje
Visa informacija ir dokumentai, kuriuos pateikėte žalos atveju yra pasiekiami Jūsų paskyroje.
Saugu
Visa Jūsų paskyroje esanti informacija yra apsaugota.
Dažniausiai užduodami klausimai