You are here

Draudikai suskaičiavo, kiek vairuotojams kainuoja netikėtumai kelyje 2020 07 28

Pagalbos kelyje vairuotojams dažniausiai prireikia po eismo įvykių, tačiau pasitaiko atvejų, kai techninės pagalbos darbuotojai skuba padėti ir išsikrovus akumuliatoriui, pradūrus padangą, užtrenkus automobilių dureles, užklimpus ar pasibaigus degalams. Bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenimis,  per pirmą šių metų pusmetį bendrai techninės pagalbos kelyje prireikė beveik 8 tūkst. klientų.

„Daugiau kaip 32 tūkst. kilometrų – tiek nuo sausio pradžios iki birželio pabaigos nuvažiavo techninės pagalbos tarnyba, teikdama nemokamas paslaugas mūsų klientams. Maždaug tiek kilometrų sudarytų kelionę pirmyn ir atgal nuo Vilniaus iki Australijos miesto Melburno“, – sako „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas Giedrius Petrikas. Kiekvieną šių metų mėnesį klientams nemokamai buvo suteikta paslaugų, kurių bendra vertė vidutiniškai siekė beveik 28 tūkst. eurų.

Dažniausia problema ir vertingiausia pagalba

Nagrinėjant pusmečio duomenis, bendrovės atstovas išskiria automobilio transportavimo po eismo įvykio paslaugą – ji dažniausia ir per pusmetį, privalomąjį draudimą su nemokama technine pagalba turintiems bendrovės klientams, buvo suteikta beveik 500 kartų.

Paslaugos kaina priklauso nuo to, kokį atstumą iki įvykio vietos tenka įveikti tralui. G. Petrikas nurodo, kad būtent ši paslauga yra didžiausios vertės – vidutinė kaina siekia 180 eurų. Bendrovės duomenimis, neturint techninės pagalbos paketo įprastai rinkoje automobilio transportavimo paslauga mieste kainuoja nuo 43 eurų, o 100 km už miesto – nuo 174 eurų.

Brangus užsitrenkusių durelių galvosūkis

Pagal dažnį kita, dažniausiai nutinkanti nelaimė, kai prireikia techninės pagalbos – rato keitimas ar remontas. Pagalbą kelyje teikiantys specialistai pastebi, kad šiais laikais ne kiekviename automobilyje galima rasti atsarginį ratą ir įrankius, kurių reikia rato pakeitimui. O užklijuoti ir suremontuoti padangą tiesiog kelyje ne visada įmanoma.

Per šešis šių metų mėnesius klientai per 250 kartų prašė pagalbos, kai pastebėjo, kad jų automobilio padanga prakiuro. Skaičiuojama, kad rato keitimas arba remontas kelyje paprastai kainuoja apie 65 eurus.

Bendrovė taip pat užfiksavo, kad vidutiniškai bent kartą per dieną meistrams teko vykti pas klientus, kai jie prašė avariniu būdu atrakinti automobilį, o pasibaigę degalai ir užklimpimas sudarė dar maždaug šimtą atvejų, kai vairuotojai negalėjo išsiversti be specialistų pagalbos. 

„Jeigu vidutinės išlaidos netikėtai išsikrovus akumuliatoriui sudaro apie 58 eurus, tai avarinis durelių atrakinimas kainuotų apie 140 eurų ir būtų net pustrečio karto brangesnė paslauga. O neturint techninės pagalbos paketo už pagalbą ištraukiant užklimpusį automobilį, tektų atseikėti apie 80 eurų“, – teigia G. Petrikas.

Vidutiniškai sutaupo 95 eurus

„Išlaidų dėl netikėtumų kelyje patyrę vairuotojai žino, kad techninės pagalbos paslaugos gali būti pakankamai brangios, ypač kai incidentas nutinka toli nuo namų. Mūsų skaičiavimais, vidutiniškai per vieną iškvietimą suteikiamų paslaugų vertė siekia 95 eurus. Esame pastebėję, jog bent kartą išlaidų patyrę vairuotojai ima atidžiau rinktis, kaip galėtų sutaupyti ir kitą kartą išvengti panašių finansinių pasekmių“, – sako G. Petrikas.

Bendrovės duomenimis, visų suteiktų techninės pagalbos paslaugų, kurias per pusmetį nemokamai gavo privalomuoju draudimu apsidraudę klientai, vertė sudaro daugiau kaip 166 tūkst. eurų.

„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 582 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų, Lietuvoje draudikė užima 30 proc. ne gyvybės draudimo rinkos. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdavio Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimo“ paslaugas renkasi 40 proc. visų apsidraudusiųjų Lietuvoje, o kitiems bendrovę rekomenduoja 9 iš 10 klientų. „Lietuvos draudimas“ kasdien padeda 430 savo klientų.