Kaip pateikti skundą raštu?
Skundą galite pateikti:
- užpildę šią skundo formą internetu,
- asmeniškai, apsilankę bet kuriame mūsų klientų aptarnavimo skyriuje,
- atsiuntę laišką paštu adresu: J. Basanavičiaus g. 12, LT-03600 Vilnius,
- pateikti skundą galite ir kitu būdu, atsižvelgdami į rašytinio skundo pateikimo reikalavimą.
Jei skundą teikiate raštu, nurodykite:
- savo vardą ir pavardę (jei tai įmonė – įmonės pavadinimą ir kodą), jei skundą teikia atstovas – atstovo vardą, pavardę ir atstovavimo pagrindą,
- adresą, kuriuo norite gauti atsakymą (korespondencijos adresą, el. pašto adresą arba fakso numerį),
- savo telefono numerį ir el. pašto adresą,
- kam adresuojamas skundas, t. y. mūsų duomenis (akcinė bendrovė „Lietuvos draudimas“, kodas 110051834, buveinės adresas: J. Basanavičiaus g. 12, LT-03600 Vilnius),
- skundo teikimo datą ir vietą,
- jeigu žinote, draudimo sutarties (draudimo liudijimo) numerį, žalos numerį arba kitą tikslią informaciją, nurodančią dėl kokio įvykio kreipiamasi,
- skundo esmę, t. y. informaciją apie tai, kokios konkrečios pareiškėjo teisės ir (arba) teisėti interesai, susiję su mūsų teikiamomis draudimo paslaugomis, ir kaip buvo pažeisti,
- motyvuotus, tikslius ir aiškius Jūsų reikalavimus mums,
- pridedamų dokumentų sąrašą (prie skundo turi būti pridėtos su skundu susijusių dokumentų kopijos).
Daugiau informacijos apie skundo pateikimą AB „Lietuvos draudimas“ rasite šioje „Skundų nagrinėjimo ir atsakymų pareiškėjams teikimo tvarkoje“.